☀️ Krolfsæsonen er i gang

Så kom vi i gang igen.

I fredags startede vi krolfsæsonen i aktivitetsklubben her, hvor vi bor. Det er altid noget, vi ser frem til, når vi bevæger os fra vinterens indendørs aktiviteter og ud i det fri igen.

Forud for opstarten havde vi gjort banen klar. Hullerne var blevet renset op, efter at de havde fået lov til at gro godt til siden sidste sæson sluttede i efteråret. Vi har en 18 hullers bane, som ligger rundt på græsplænerne mellem bebyggelserne, og det er et rigtig fint område at spille i.

Græsset var blevet slået, og græsrobotterne var sat i gang, så banen var nogenlunde klar til brug.

Vi mødtes fredag formiddag klokken 10:00 – og vejret kunne næsten ikke være bedre. Solen skinnede, og det var en fornøjelse at gå banen rundt og åbne hullerne inden spillet. Det er en af de opgaver, jeg står for.

Der var mødt ti personer op, og alle var i godt humør. Om det skyldtes vejret, eller glæden ved at komme i gang igen, er svært at sige – men stemningen var i hvert fald god fra start.

Selve spillet bar lidt præg af, at det var første gang i år. Der blev skudt lidt skævt indimellem, og præcisionen var måske ikke helt på plads endnu. Men det hører jo med, og det vigtigste er, at vi kommer i gang.

Vi fik en god times tid på banen, og som altid sluttede vi af på hyggelig vis med en øl eller en sodavand, inden vi gik hver til sit og tog hul på weekenden.

Det er sådan nogle små ting, der gør overgangen til foråret ekstra god.

Når vi kommer ud igen,
mærker vi det med det samme.


Lyset, luften og fællesskabet –
så ved man, at en ny sæson er i gang.

Tilbage til oversigt ➡️

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *