☀️ Sommeren nærmer sig

Man kan godt mærke det nu.

Vi er snart på vej ind i sommermånederne, og naturen begynder virkelig at ændre sig fra uge til uge. Det er især noget, jeg lægger mærke til på mine cykelture rundt i omegnen.

For ikke så længe siden stod træerne næsten bare, og markerne var stadig forholdsvis bare og triste efter vinteren. Men nu bliver alting mere og mere grønt, og man kan næsten se det gro.

Markerne ændrer sig hurtigt i denne tid, og det er dejligt at følge med i, hvordan landskabet stille og roligt skifter karakter. Fuglene synger, hækkene bliver tættere, og man får mere og mere følelsen af, at sommeren står lige henne om hjørnet.

Det gør altså noget ved humøret.

Vejrudsigten lover også højere temperaturer og mere solskin i den kommende tid, så nu håber jeg snart, at vi får nogle rigtige sommerdage. Det er skønt at kunne komme mere ud – både på cyklen og bare generelt i den friske luft.

I denne uge skal vi også mødes i bestyrelsen for aktivitetsklubben. Det er nemlig snart tid til at begynde planlægningen af vores årlige sommerfest.

Det er også et af de sikre tegn på, at sommeren nærmer sig. Når der skal tænkes på telt, mad, hyggeligt samvær og forhåbentlig godt vejr, så ved man, at vi er kommet langt væk fra vinterens mørke måneder.

Det er egentlig lidt særligt med denne tid på året. Alting virker lettere. Folk kommer mere ud, man mødes lidt mere spontant, og man får lyst til at gå i gang med nye ting.

Nu håber vi bare, at vejret følger med, så vi kan få en dejlig sommer med mange gode oplevelser – både hjemme og sammen med familie og venner.

Når naturen bliver grøn igen,og dagene bliver længere,så mærker man det helt automatisk –sommeren er på vej.

Tilbage til oversigt ➡️

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *