Sommerfesten blev afhold lørdag den 30.08.2025 og alle mødte op med godt humør og klar til nogle hyggelige timer sammen 😀
Der blev serveret grillstegt flæskesteg og kylling med 2 slags kartoffelsalat samt diverse tilbehør. Til dette var der vin, øl og vand. Der blev sluttet af med kaffe og en småkage.
Efter nogle rigtig hyggelige timer gik vi hver til sit og de sidste blev og hjalp med at rydde op. Jeg synes det var nogle hyggelige timer vi havde sammen og vil sige tak til alle for at bidrage med det gode humør, som er nødvendig for at det skal blive en god fest 👍🏻
Jeg har lagt et par billeder op som i kan se her.