Århus jokes

Hvorfor går de med klap for øjet i Århus ❓

– For at spare på lyset ❗️


Hvorfor kaster århusianere leverpostejmadderne op i luften ❓

– Det er for at få sky på ❗️


Hvorfor kørte århusianeren 2 timer rundt i boligkvarteret ❓

– Blinklyset havde sat sig fast ❗️


Hvorfor har århusianere ketchup ude på toilettet ❓

– Så pølserne smager bedre ❗️


Hvad gør århusianere for ikke at fryse i vandet ❓

– Tager håndklædet med i vandet ❗️


Ved du hvorfor der er kameler i ørkenen og århusianere i Århus ❓

– Det er fordi araberne fik lov at vælge først ❗️


Hvorfor graver århusianere sig ned hver fredag aften ❓

– Fordi de skal se Rødder ❗️


Hvorfor får århusianere ingen børn ❓

– Fordi de bor i 06 området ❗️


Hvorfor kan århusianere ikke lide at flyve ❓

– De er bange for ”De vilde engle” ❗️


Hvorfor går århusianere i midten af vejen ❓

– De er bange for de vilde blomster i grøften ❗️

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11