Hvorfor går de med klap for øjet i Århus ❓
– For at spare på lyset ❗️
Hvorfor kaster århusianere leverpostejmadderne op i luften ❓
– Det er for at få sky på ❗️
Hvorfor kørte århusianeren 2 timer rundt i boligkvarteret ❓
– Blinklyset havde sat sig fast ❗️
Hvorfor har århusianere ketchup ude på toilettet ❓
– Så pølserne smager bedre ❗️
Hvad gør århusianere for ikke at fryse i vandet ❓
– Tager håndklædet med i vandet ❗️
Ved du hvorfor der er kameler i ørkenen og århusianere i Århus ❓
– Det er fordi araberne fik lov at vælge først ❗️
Hvorfor graver århusianere sig ned hver fredag aften ❓
– Fordi de skal se Rødder ❗️
Hvorfor får århusianere ingen børn ❓
– Fordi de bor i 06 området ❗️
Hvorfor kan århusianere ikke lide at flyve ❓
– De er bange for ”De vilde engle” ❗️
Hvorfor går århusianere i midten af vejen ❓
– De er bange for de vilde blomster i grøften ❗️
