To århusianere køre på cykel 🚲🚲
Pludselig står den ene af og tager luften ud af sin cykel 💨
Så spørger den anden – Hvorfor gjorde du det ❓
Min cykel er for høj 🤒
Så står den anden af og vender sin saddel 🥹
Så spørger den første – Hvorfor gjorde du det ❓
Tror du jeg vil følges med en der er så dum, nu kører jeg hjem 🏡
Ved du hvor mange århusianere der skal til for at malke en ko ❓
20 💡
2 til at holde i patterne og 18 til at løfte koen op og ned 🐮
Der var engang en heks, en københavner og en klog århusianer 🧙🧔🦸🏼♀️
De ville se, hvem der først kom ned oppe fra Rundetårn 🗼
Heksen fløj ned på sit kosteskaft, den kloge århusianer tog elevatoren, mens københavneren gik ned 😅
Hvem tror du, der kom først ned ❓
Københavneren, for der findes hverken kloge århusianere eller hekse 😉
En mand ser sin århusianske nabo klatre op i toppen af sin flagstang med et målebånd
Hvad laver du deroppe ❓- råber han til naboen
Jeg er ved at måle den 📏 – svarer århusianeren
Jamen, var det ikke lettere at lægge flagstangen ned og måle den ❓
Nej, det går ikke, jeg skal måle højden, og ikke længden 😳
Hvor var jeg heldig i aftes, sagde århusianeren. Da jeg kom hjem, fandt jeg et par fremmede herresko under min kones seng 🛏️
Det er da ikke noget held – mente hans kammerat 🤔
Ikke det – svarede århusianeren triumferende og strakte det ene ben frem
Se her! De passer mig perfekt 👌🏻
En århusianer var lige kommet hjem fra arbejde, da telefonen ringede. Da han tog telefonen var der en stemme der sagde 📞
Velkommen til telefon konkurrencen. Alle kan være med, for det er rigtig nemt. Du kan også sagtens vinde præmien på 200.000 kr. Det eneste du skal gøre er at svare nej til det følgende spørgsmål. Vil du være med 😳
JA, selvfølgelig, jeg er jo ikke dum, vel 😠
Hvad skete der, da århusianeren gik til en tankelæser ❓
Han fik pengene tilbage 💰
Hvorfor tager århusianerne pænt tøj på, når det tordner og lyner ⚡️
Fordi de tror, de bliver fotograferet 📸
Hvorfor har århusianerne hul i deres paraplyer 🤔
Det er for at kunne se, hvornår regnen holder op 👀
Hvorfor har århusianere bare tæer juleaften 🙇
Det er fordi der skal gås på bordet 🪿
