Hvorfor kaster århusianere leverpostejmadderne op i luften ❓
Det er for at få sky på 😀
En gartner var ved at ekspedere sine kunder, men han blev nødt til at afbryde ekspeditionen, og løb hen og råbte ud af døren 🚪
Husk det nu – Roden skal være nedad ❗️
Til sidst spurgte kunden hvorfor han dog gjorde det, og han svarede 🤔
Jo ser du, jeg har ansat en århusianer, og han er ved at plante 🌱
Jeg vil jo være sikker på, at han vender planterne rigtigt ‼️
Hvorfor har århusianerne hul i deres paraplyer ☔️❓
Det er for at kunne se, hvornår regnen holder op 🥹
En århusianer var sammen med en ven en tur på landet og kommer forbi en flok køer der går og græsser 🐮
Så siger århusianeren 🗣️
Jamen, så er der da ikke noget at sige til at mælken undertiden er sur, når bondemanden lader sine køer stå lige i solen ☀️ 🥛
En mand kommer ind på en bodega og siger til bartenderen 🍺
Nu skal jeg fortælle dig en sjov århus vittighed 😂
Lige en ting siger bartenderen – Jeg er altså fra Århus ⚠️
Bare rolig, jeg skal nok fortælle den to gange 😆
Sidste uge styrtede en helikopter ned på en kirkegård i Århus 🚁
Foreløbig har man fundet over 300 døde ✝️
Kender du den om århusianeren, der var i TV til et 10.000,- kroners-spørgsmål 📺
Han fik stillet denne opgave 💡
Ved De, hvilken sætning, der er de mest almindelige i Århus ❓
Det ved jeg ikke – sagde manden efter at have tænkt sig om længe 🙇
Helt rigtigt – Tillykke kære ven, De har vundet 🏆
En Århusianer går på fortorvet 🚶🏻♂️
Han får øje på en bananskræl, lidt længere fremme, og udbryder 🍌
Åh nej – Nu skal jeg til at glide på røven igen 😡
En århusianer kom cyklende hen ad vejen en mørk aften uden lys på og blev standset af politiet ✋🏻
De har jo ingen lygte ❓
Nej 🙂↔️
Det bliver en bøde på 100 kroner 🫰
Og De har heller ingen ringeklokke ❓
Og det bliver 50 kr. mere 🫰
Og De har heller ikke noget katøje – så bliver det 200 kr. i alt 📝
Pludselig begyndte århusianeren at grine 🤣
Hvad er det, der er så morsomt ❓
Åh, jeg kom bare til at tænke på, at det må blive meget dyrere for ham, der kommer gående dér, for han mangler hele cyklen 👮🏻♀️❓
Så var der århusianeren, der spulede sine malerier med haveslangen 🖼️
Han havde lige hørt, at kunstvanding var nyttigt 💧💧💧
