Århus jokes

Hvorfor kaster århusianere leverpostejmadderne op i luften ❓

Det er for at få sky på 😀 


En gartner var ved at ekspedere sine kunder, men han blev nødt til at afbryde ekspeditionen, og løb hen og råbte ud af døren 🚪
Husk det nu – Roden skal være nedad ❗️
Til sidst spurgte kunden hvorfor han dog gjorde det, og han svarede 🤔
Jo ser du, jeg har ansat en århusianer, og han er ved at plante 🌱

Jeg vil jo være sikker på, at han vender planterne rigtigt ‼️


Hvorfor har århusianerne hul i deres paraplyer ☔️❓
Det er for at kunne se, hvornår regnen holder op 🥹


En århusianer var sammen med en ven en tur på landet og kommer forbi en flok køer der går og græsser 🐮
Så siger århusianeren 🗣️
Jamen, så er der da ikke noget at sige til at mælken undertiden er sur, når bondemanden lader sine køer stå lige i solen ☀️ 🥛


En mand kommer ind på en bodega og siger til bartenderen 🍺

Nu skal jeg fortælle dig en sjov århus vittighed 😂
Lige en ting siger bartenderen – Jeg er altså fra Århus ⚠️
Bare rolig, jeg skal nok fortælle den to gange 😆


Sidste uge styrtede en helikopter ned på en kirkegård i Århus 🚁
Foreløbig har man fundet over 300 døde ✝️


Kender du den om århusianeren, der var i TV til et 10.000,- kroners-spørgsmål 📺

Han fik stillet denne opgave 💡
Ved De, hvilken sætning, der er de mest almindelige i Århus ❓
Det ved jeg ikke – sagde manden efter at have tænkt sig om længe 🙇
Helt rigtigt – Tillykke kære ven, De har vundet 🏆


En Århusianer går på fortorvet 🚶🏻‍♂️
Han får øje på en bananskræl, lidt længere fremme, og udbryder 🍌
Åh nej – Nu skal jeg til at glide på røven igen 😡


En århusianer kom cyklende hen ad vejen en mørk aften uden lys på og blev standset af politiet ✋🏻
De har jo ingen lygte ❓
Nej 🙂‍↔️
Det bliver en bøde på 100 kroner 🫰

Og De har heller ingen ringeklokke ❓

Og det bliver 50 kr. mere 🫰

Og De har heller ikke noget katøje – så bliver det 200 kr. i alt 📝

Pludselig begyndte århusianeren at grine 🤣
Hvad er det, der er så morsomt ❓
Åh, jeg kom bare til at tænke på, at det må blive meget dyrere for ham, der kommer gående dér, for han mangler hele cyklen 👮🏻‍♀️❓


Så var der århusianeren, der spulede sine malerier med haveslangen 🖼️
Han havde lige hørt, at kunstvanding var nyttigt 💧💧💧

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11