Hvordan gør man en århusianer rundtosset ❓
Man beder ham tisse i hjørnet af en tønde ❗️
En århusianer kører på motorvej E45 sammen med sin kone, da det pludselig lyder i radioen 👂🏻
På E45 er der nord for Skanderborg en spøgelsesbilist der kører i forkerte spor 🤔
Så siger århusianeren til sin kone – Det gør de da alle sammen ❗️
Hvorfor går århusianere altid med pistoler eller rifler ❓
Så kan de skyde genvej ❗️
Hvorfor har Århus ikke noget ishockeyhold ❓
De druknede under sommertræningen ❗️
To lastbilchauffører fra Århus, kørte gennem nogle små gader 🚛
Der kom en tunnel med et skilt – Højde 4,8m 😳
De steg begge ud og målte deres bil til 5,3 m
Hvad skal vi gøre ❓ – spurgte den ene
Den anden chauffør kiggede sig lidt omkring, og tog så en hurtig beslutning 😉
Ikke en betjent i nærheden, vi tager sgu chancen ❗️
En mand kommer ind på en cafe i Århus og beder om en kop kaffe uden fløde ☕️
Lidt senere kommer tjeneren tilbage og spørger –
Gør det noget, at det bliver en kop kaffe uden mælk ❓ Vi er desværre udgået for fløde ❗️
Hvorfor har århusianere to glas på deres natborde ❓
Et med vand og et uden vand 🤔
Enten er de tørstige eller også er de ikke ❗️
Hvorfor stiller århusianere mælken på toilettet ❓
De er bange for at den ikke kan holde sig ❗️
To århusianere kører sammen. Forfærdede stiger de ud af deres biler, og konstaterer, at der er kommet en bule i siden på den ene bil 🚘
Bare rolig- siger århusianeren med den bulede bil
Du skal bare lægge dig ned og puste ind i udstødningsrøret, så retter bulen sig nok ud 🥹
Århusianeren lægger sig ned og puster. I det samme kommer to politibetjente forbi 👮🏻♀️
Hvordan går det her ❓
Jo, vi kørte ind i hinanden, og der er kommet en lille bule, men vi er selv ved at rette den ud 😇
De to politibetjente nikker og går videre. Da de er kommet lidt væk, siger den ene –
De er da tosser. Det virker da ikke ❗️
Nå, hvorfor ikke ❗️
De havde jo glemt at lukke vinduet ❗️
En århusianer er på bustur I Spanien 🚌
Han opdager nogle spanske bondekoner, der står og vasker tøj ved floden 🧺
Det sker på den gode gammeldags maner med at klaske tøjet mod en sten 🪨
Forbavset udbryder århusianeren til de andre passagerer
Orv, se ❗️ Hvor er de kvindfolk dumme… de tror, de kan slå en sten i stykker med en skjorte ❗️
