Århus jokes

Hvad gør man når AGF vinder superligaen ❓

– man slukker for sin Playstation og vender tilbage til den virkelige verden ❗️


Hvorfor tager århusianere en bombe med i tivoli ❓

– For at springe køen over ❗️


Hvorfor åbner århusianere altid mælken når de kommer ind i supermarkedet ❓

– Fordi der står ” åben her” på toppen ❗️


Hvorfor lister århusianere forbi apoteket ❓

– For ikke at vække sovepillerne ❗️


Hvorfor tager århusianere 2 bildøre med ud i ørkenen ❓

– For at lave gennemtræk ❗️


Hvorfor begraver man altid århusianer med røven opad ❓

– Så kan man bruge røvhullet til cykelstativ ❗️


Hvorfor ligger århusianere hø i håndvasken ❓

– Fordi de tror hanen lægger æg ❗️


En mand kommer forbi og spørger forfærdet om det ikke gør ondt ❓

De to århusianere svarer i kor:

– Nej, vi har sikkerhedssko på ❗️


Hvorfor er børnesengene så høje i Århus ❓

– Så kan de bedre høre når børnene falder ud ❗️


Hvorfor tager århusianere pænt tøj på, når det tordner og lyner ❓

– Fordi de tror, de bliver fotograferet ❗️

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11