Hvad gør man når AGF vinder superligaen ❓
– man slukker for sin Playstation og vender tilbage til den virkelige verden ❗️
Hvorfor tager århusianere en bombe med i tivoli ❓
– For at springe køen over ❗️
Hvorfor åbner århusianere altid mælken når de kommer ind i supermarkedet ❓
– Fordi der står ” åben her” på toppen ❗️
Hvorfor lister århusianere forbi apoteket ❓
– For ikke at vække sovepillerne ❗️
Hvorfor tager århusianere 2 bildøre med ud i ørkenen ❓
– For at lave gennemtræk ❗️
Hvorfor begraver man altid århusianer med røven opad ❓
– Så kan man bruge røvhullet til cykelstativ ❗️
Hvorfor ligger århusianere hø i håndvasken ❓
– Fordi de tror hanen lægger æg ❗️
En mand kommer forbi og spørger forfærdet om det ikke gør ondt ❓
De to århusianere svarer i kor:
– Nej, vi har sikkerhedssko på ❗️
Hvorfor er børnesengene så høje i Århus ❓
– Så kan de bedre høre når børnene falder ud ❗️
Hvorfor tager århusianere pænt tøj på, når det tordner og lyner ❓
– Fordi de tror, de bliver fotograferet ❗️
