Århus jokes

To Århusianske piloter skulle flyve deres SAS-maskine til en lufthavn i England, men da de skulle til at lande, blev de kaldt op af tårnet, som meddelte at der var en slem tåge, så de skulle passe på, for landingsbanen var ikke særlig lang 🛬
Nå” tænkte de, og lagde an til landing, de ramte banen og bremsede alt hvad de kunne, men alligevel holdt de med næsen helt oppe i hegnet 🥵
Puh-ha – sagde piloten – det er den korteste landnings bane jeg nogensinde har set 👀
Ja – sagde andenpiloten – og den bredeste 🥹


Til århusianerens housewarming med godt gang i den 💥
Telefonen ringer og den nyinflyttede unge mand tager telefonen. Da han har lagt på, udbryder han 💬
Det var dælme godt jeg ikke tog lejligheden nedenunder – de siger der ikke er til at være for larm 😳


Efter endt uddannelse i flyvevåbnet skal en ung, århusiansk pilot før første gang selv ud at flyve i et F16-fly ✈️

Snart efter går der ild i flyet 🔥
Piloten skynder sig at kalde kontroltårnet, hvorfra han får beskeden 💬
Angiv nøjagtig højde og position 🧭
Jeg er 177 cm høj og sidder forrest i flyet 🤣


Hvorfor serverer man kun Rød Tuborg i Århus ❓
De tror ikke at de grønne er helt modne endnu 😝


Hvad sagde århusianeren, da han kom ind i et meget mørkt ruм ❓
Her må have været slukket længe ‼️


Ved du hvorfor der er kameler i ørknen og århusianere i Århus 😳
Det er, fordi araberne fik lov til at vælge først 🥹


2 århusianere står på en mark og sparker hinanden i skridtet 🦵🏻

En mand kommer forbi ogspørger forfærdet om det ikke gør ondt 🤕

De 2 mænd svarer i kor 🗯️
Nej, vi har sikkerhedssko på 👞


Hvorfor kører der kun røde, gule og grønne biler rundt i Århus ❓
De andre venter på det bliver deres farve 😝


Hvorfor står århusianer op når de skal sove 🧐
Så er det nemmere at falde i søvn 💤


 To århusianere er i nat frosset ihjel i deres bil 🚘
De var kørt en tur i Drive-in-Bio, hvor de tålmodigt sad og ventede for at se filmen VINTERLUKKET 🌨️

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11